نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2392
-
الف
+

نقش آفرینی «ترامپ» در اولین فلم مشترک ایران و هالیوود

فلم سینمایی «اولین تولد» محصول مشترک ایران و هالیوود در آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

فلم سینمایی «اولین تولد»  (1st Born) ساخته «علی عطشانی» نخستین محصول مشترک ایران و هالیوود است که سال پار به تهیه‌کنندگی «سم خوزه» در کمپنی «آل ای ایندیپندنت فلم» و «امریکن برایت لایت فلم» در لس‌آنجلس ساخته شد.

به گزارش آی فیلم2، «اولین تولد» در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش بازار جشنواره کن 2018 به نمایش در آمد.

کمپنی «لوتوس اینترتیمنت» نشر بین‌المللی این فلم را به دوش دارد.فلم سینمایی «اولین تولد»  (1st Born) پس از نمایش در امریکا، در اروپا و آسیا نیز به نمایش در خواهد آمد.

وال کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، دومنیک سوواین و استیو وایلدر چهره‌های شناخته شده‌ای از بازیگران هالیوود هستند که در این فلم ایرانی - آمریکایی ایفای نقش کرده‌اند و حضورشان در این فلم بدون شک تاثیر بسیار خوبی را برای اولین تجربه سینمایی مشترک دو کشور خواهد گذاشت.

«تام برنگر » در «اولین تولد» کرکتر «دونالد ترامپ» را بازی می کند.

قصه این فلم که یک کمیدی امریکایی - ایرانی است درباره دختری امریکایی به نام «کیت» است که پدر او از سناتورهای جمهوری خواه مجلس سنا و از مخالفان سرسخت ایران است و پسری ایرانی به نام «بن» که پدر او در ایران از مخالفین سر سخت امریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در امریکا با هم ازدواج کرده و همانجا بود و باش دارند تا این که مقابله دو پدر پیش می آید.

این فلم اولین تولید مشترک ایران و هالیوود است و  نگاهی کمیدی به روابط سیاسی بین ایران و امریکا دارد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر